lauantai 3. toukokuuta 2014

Lorvikatarri

On se kumma kun ei saa millään aikaiseksi mitään, ainakaan täällä blogin puolella. Muuten on edelleenkin sata ja yksi rautaa tulessa. Ja taas hankin yhden lisää. Näitä huikeita idiksiä kun välillä tulee ovista ja ikkunoista ja mä nyt vaan olen sellanen, että heti innostun hirveesti.
Noh,yritetään saada jotain kunnolla valmiiksi. Hosuessa ei tule kuin k********ä kakaroita, vai miten se meni... :)






Kumma kun ei luista... 
Mun päivän ainut rauhallinen hetki ja senkin onnistui rikkomaan naapurin lehtipuhallin,ah ihana kesä!

En ole sitteen yhtään lasi-ihmisiä, ne ei vaan sovi mulle. Mutta pakko ne on olla.

Nyt varmaan ensimmäistä kertaa ikinä noi mun kaksi pientä rakasta nukkuu. Ja ovat jo pari
tuntia nukkuneet heräämättä. Kop kop. Raaskis vaan itsekkin mennä maate...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti