tiistai 25. maaliskuuta 2014

Pitkin hampain...

...jouduin luopumaan yhdestä haaveesta budjetin tullessa pahasti vastaan.
Nimittäin tästä:
Vaaleanpunainen Moccamaster. Mä olen niin nähnyt tämän tossa meidän keittiössä... ja vaikka miten rakastuin siihen, järki voitti tunteet tällä kertaa. Hintaa masiinalla rapiat 200€ pistää miettimään, että onko se tässä tilanteessa kaikkein tarpeellisin ostos...

Noh, tämän otin mukaani: (vaikka toi vaaleanpunainen unelma huusikin mun nimeä hyllyn toisella puolen...!) :)
Aika tylsän näköinen ylemmän rinnalla.
Mutta pääasia, että se hoitaa aamun tärkeimmän tehtävän. Ja mä en niin nirso ton kahvin suhteen olekaan, joten en eri keittimien välillä mitään eroa huomaakaan. Toi termoskannu on kyllä aika näppärä kun sitä kahvia tässä taloudessa saa muutoin keitellä jatkuvasti.

Aamukaffeja ootellessa... :)

1 kommentti:

  1. Hey toi philips on tosi hyvä pannu, palveli meillä toimistolla vuosikaudet uskollisesti :) Mutta tiedän ton tunteen, kun haluis jonkun nätin kodinkoneen... mä haaveilen (jo vuosia) yhestä yleiskoneesta...

    VastaaPoista